لوگوی اوقاف

اخبار برگزیده

پنجشنبه24فروردين1402

22:58

290

دعوت حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از عموم مردم استان  برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی از کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، خدام ، امنا، واقفین و عموم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در راهپیمایی جهانی روز قدس دعوت به عمل آورد.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی از کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، خدام ، امنا، واقفین و عموم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در راهپیمایی جهانی روز قدس دعوت به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد ، متن پیام حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد برای روز جهانی قدس به این شرح است:
 بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
«سُبْحانَ الَّذي أَسْري‏ بِعَبْدِهِ لَيْلاً مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ إِلَي الْمَسْجِدِ الْأَقْصَي الَّذي بارَکْنا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آياتِنا إِنَّهُ هُوَ السَّميعُ الْبَصيرُ»
سوره مبارکه اسرا آیه یک
«فلسطین به توفیق الهی و باذن الله تعالی از دست دشمنان خلاص خواهد شد، بیت المقدس پایتخت فلسطین است و آمریکا و بزرگ تر از آمریکا و کوچک تر از آمریکا و اذناب آمریکا، در قبال حقیقت و سنت الهی در مورد فلسطین، هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند».
 (مقام معظم رهبری)
روز قدس، یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی، روز فرياد جوانان غيور امت اسلام بر ضد استكبار و غاصبان سرزمين اسلامى است. 
پيام روز قدس، محو اسرائيل از منطقه است. پيام روز قدس اين است كه مسلمانان تا نابودى اسرائيل دست از مبارزه و جهاد بر نمى‌دارند و آماده هر نوع قربانى هستند.
بر همين اساس است كه امام راحل عظيم الشأن مان فرمودند: «اسرائيل بايستى از صحنه روزگار محو بشود».
جمعه پایانی ماه ضیافت الهی و بهار نزول قرآن با تدبیر حکیمانه معمار بزرگ انقلاب اسلامی به نام روز جهانی قدس نام گذاری شده است تا در این روز مسلمین، آزادی‌خواهان و مستضعفین جهان حمایت ابدی ،همبستگی، غیرت و تعهد خویش را با مردم مظلوم فلسطین به نمایش بگذارند.
«روز جهانی قدس » مصداق بارز کلام وحی است که می‌ فرمایند:« اگر در راه دین از شما یاری طلبیدند بر شما واجب است که آنها را یاری کنید» .
امروز اهمیت گرامی داشت روز قدس بیشتر از هميشه بوده و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه تر از گذشته به یاری مردم مقاوم و مظلوم فلسطین بشتابند.
قدس و مردمان این دیار و همه آنانی که از موطن آباء و اجدادی‌شان رانده شده‌اند زنده و پاینده‌اند.
بیت‌المقدس متعلق به جهان اسلام و ملت فلسطین است و غاصبان صهیونیست میهمانان ناخوانده سرزمین‌های اشغالی هستند. 
مجموعه کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، خدام ، امنا و واقفین خیراندیش استان در شرایط حساس کنونی در منطقه خاورمیانه، ضمن محکوم کردن جنايات رژيم صهيونيستی در كشتار وحشيانه مردم بی دفاع فلسطین و با پيروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همگام و هم صدا با مردم شجاع و غیرتمند این دیار و امت خداجوی ايران اسلامی در راهپيمايي باشكوه روز قدس شركت نموده و با مشت های گره كرده خود شعار «مرگ بر اسرائيل، مرگ بر آمريكا » را سرخواهيم داد و از کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، واقفین، خدام و هیأت امنا بقاع متبرکه استان و آحاد مردم انقلابی روزه دار و هميشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد نيز دعوت می‌كنيم تا در ياری از مظلومان همچون گذشته با الهام گرفتن از آموزه‌های مترقی اسلام، با وحدت و انسجام با گام‌های استوار و فریادرسای خود، «آزادی قدس شریف» را فریاد بزنند. به اميد رهايی كامل قدس عزيز و پيروزی مستضعفين بر مستكبرين عالم. 
إن شاءاللَّه.
 عباس نصیرالاسلامی
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد

تصاویر

كلمات كليدی

نصیرالاسلامی,عباس نصیرالاسلامی,حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی,روز قدس,قدس,
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر

آخرین اخبار

بيشتر

اخبار

بيشتر

پیوندها

بيشتر
  • تعداد بازديد اين صفحه: 35320
  • تعداد بازديد اين صفحه در امروز: 8
  • تعداد کل بازديد کنندگان سايت: 8275430
  • تعداد کل بازديد کنندگان سایت در امروز : 2286