لوگوی اوقاف

آخرین اخبار

بيشتر

جمعه8دي1402

20:55

292

حجت الاسلامی عباس نصیرالاسلامی؛

۹ دی روز بصیرت و  نماد عزت و اقتدار مردم ایران اسلامی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در راهپیمای نهم دی ماه در مصلی یاسوج ، حضور مردم و استقبال ملت ایران از همایش روز بصیرت را اعتماد به ولایت و آگاهی از اهداف دشمن بر تمامیت ارضی کشور عنوان نمودند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در راهپیمای نهم دی ماه در مصلی یاسوج ، حضور مردم و استقبال ملت ایران از همایش روز بصیرت را اعتماد به ولایت و آگاهی از اهداف دشمن بر تمامیت ارضی کشور عنوان نمودند.

به گزارش روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان ، حجت الاسلام عباس نصیر الاسلامی با اشاره به تحولات اخیر منطقه اذعان داشت : فتنه سال 88 اهداف خبیث دشمنان داخلی و خارجی را برای ملت هوشیار ما ترسیم نمودند که باعث روشن نمودن چراغ بصیرت ،  روشنگری و منفعت طلبی دشمنان غربی در منطقه شد و امروز شاهد خیزش انقلابی جوانان منطقه در قالب گروه های مقاومت هستیم.
نصیرالاسلامی در ادامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را صاحب کرامت، مردمدار، شجاع و متواضع و سرباز مطیع ولایت توصیف کرد و افزود : حکام صهیونیستی و غربی با جنایت بزرگ بین المللی ،  ترور سردار رشید اسلام ، حاج قاسم سلیمانی به خیال خود منطقه را برای ظلم و جنایت خود و چپاول منابع آن  امن دیدند ، غافل از اینکه راه حاج قاسم راه قرآن و اسلام است که از 1400 سال پیش در مکتب اسلام تعلیم می شود.

​​​​​​
وی گفت : امروز دشمن بصیرت را در قدرت و عظمت ایران اسلامی می بینند ، در اراده جوانان فلسطین ، لبنان ، عراق و یمن که سال ها در تحریم و فشار های مختلف نظامی و اقتصادی بودند و اکنون همه غرب را در تصمیم گیری عاجز نمودند.

 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد مردم ایران را ولایتمدار دانست و تصریح نمود : فتنه 88 ، برنامه منظم و تمام توان دشمنان انقلاب و اسلام بود که تمام ابعاد و پیش آمد ها را ترسیم نموده بودند که با اتکای ملت ایران به ولایت فقیه و شناخت دشمنان قسم خورده خاک ایران اسلامی ، اهداف آنان با شکست بزرگ و تاریخی روبرو شد و سعی دارند با تحریف این رخداد را از تاریخ ننگین خود پاک کنند ولی مردم با بصیرت ایران اسلامی با حضور خود همواره از هرگونه تخطی دشمن در انقلاب اسلامی جلوگیری می کنند.

 
حجت الاسلام عباس نصیر الاسلامی در پایان ،ضمن اشاره به خدمت صادقانه مسئولین به مردم عزیز کشورمان عنوان داشت: پیام حماسه نهم دی به مسئولین کشور این است که ملت ایران هوشیار ، صبور، صادق و پای کار نظام هستند این ملت در همه عرصه ها در خط مقدم فداکاری بوده است و باید قدر خدمت به این ملت را دانست و هرگونه خدمتی را از آنان دریغ نکنیم.
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر

آخرین اخبار

بيشتر

اخبار

بيشتر

پیوندها

بيشتر
  • تعداد بازديد اين صفحه: 35518
  • تعداد بازديد اين صفحه در امروز: 96
  • تعداد کل بازديد کنندگان سايت: 8306383
  • تعداد کل بازديد کنندگان سایت در امروز : 16241