لوگوی اوقاف

مزایده و مناقصه

بيشتر

شنبه10آبان1404

12:10

184

اگهی مزایده ۵ باب مغازه تجاری درشهرستان بویراحمد

 اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد در راستای اجرای دقیق نیات واقفان خیراندیش و بهره‌برداری مطلوب از موقوفات، این اداره در نظر دارد تعداد ۴ رقبه از موقوفه محمدحسین‌خان طاهری واقع در میدان هفت‌تیر و یک با مغازه مسجد صاحب الزمان (عج) شهر یاسوج را طبق ضوابط و مقررات سازمان اوقاف و امور خیریه، از طریق سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه کشور به نشانی my.oghaf.ir به اجاره واگذار کند. بر اساس این اطلاعیه، متقاضیان واجد شرایط می‌توانند تا تاریخ ۲۳ آبان‌ماه ۱۴۰۴ در ساعات اداری برای دریافت اطلاعات بیشتر به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد مراجعه کرده یا با ورود به سامانه یادشده، درخواست خود را ثبت نمایند. این اقدام در راستای شفاف‌سازی فرآیندهای مربوط به اجاره موقوفات و صیانت از حقوق واقفان و موقوف‌علیهم صورت می‌گیرد.
 
1.مغازه واقع بر خيابان مطهري (ميدان هفت تير) جنب پل هوايي. كه در حال حاضر بدليجات مي باشد .

۲.خيابان مطهري (ميدان هفت تير) جنب ورودي پاركينگ (مغازه سوم) . كه در حال حاضر موبايل فروشي مي باشد .

۳.خیابان مطهری (میدان هفت تیر) جنب مرکز اورژانس اجتماعی . که در حال حاضر لوازم آرایشی می باشد.

۴.مغازه واقع در ميدان هفت تير .طبقه همكف پاساژ اوقاف مغازه از سمت دوم پاركينگ که در حال حاضر موبایل فروشی می باشد.

۵.مغازه کنار درب وضوخانه مسجد صاحب الزمان(عج) شهر یاسوج كه در حال حاضر خياطي مي باشد.

 
شرایط مزایده 
قيمت پايه مزايده طبق نظر كارشناس ماهيانه به مبلغ ۰ ريال بوده و مدت زمان قرارداد اجاره از تاريخ تنظيم سند به مدت ۱۲ ماه خواهد بود و پس از انقضاي مدت، مستأجر متعهد است، مورد اجاره را بدون هيچ گونه ادعايي به موجر تحويل دهد. متقاضيان مي بايست با مراجعه به سامانه ميز خدمت به نشاني my.oghaf.ir اقدام به ثبت نام و ۱۰ درصد مبلغ اجاره بهاي پايه دوره را بعنوان سپرده شركت در مزايده پرداخت نمايند. مبلغ سپرده برنده مزايده و اولويت بعدي از طرف كميسيون مزايده، تا زمان تنظيم قرارداد اجاره ضبط خواهد شد. مستأجر مي بايست مباشرتاً (شخصاً) از مورد اجاره، استيفاي منافع نمايد و حق واگذاري مورد اجاره را بصورت كلي يا جزئي، به هيچ نحو از انحاء حتي به عنوان وكالت يا صلح حقوق به غير را ندارد. مستأجر حق هيچ گونه تغيير و تبديل در وضع عرصه و اعيان موقوفه را ندارد مگر با موافقت كتبي و قبلي از موجر. پرداخت هزينه هاي مربوط به اخذ مجوز از نهادها و ادارات دولتي علاوه بر پرداخت اجاره بها بر عهده مستأجر مي باشد. هزينه تنظيم سند اجاره نامه و كارشناسي مربوط به آگهي مزايده، هزينه هاي تعميرات غيرضروري، تزئيني، جزئي، آب، برق، گاز، فاضلاب، تلفن، بيمه، ماليات، عوارض و ... بعهده مستأجر خواهد بود. تنها هزينه هاي اساسي در صورت ضرورت و بنا به تشخيص و مجوز كارشناس اداره اوقاف و موافقت موجر قابل محاسبه و پرداخت مي باشد و هرگز مستأجر نمي تواند آن را با اجاره بها تهاتر نمايد بلكه بعد از واريز اجاره به حساب موقوفه و موافقت و تأييد موجر، مبلغ هزينه كرد به حساب مستأجر واريز مي گردد. به پيشنهادهاي فاقد پرداخت سپرده شركت در مزايده ترتيب اثر داده نخواهد شد. اگر برنده مزايده، بعد از هفت روز كاري از ابلاغ كتبي به وي، از تنظيم سند اجاره خودداري نمايد يا به هر دليلي جهت تنظيم قرارداد در مهلت تعيين شده حاضر نشود به منزله انصراف وي تلقي شده و سپرده اش به نفع موقوفه ضبط مي شود و با رعايت اولويت قيمت، با نفر دوم و يا سوم با رعايت تبصره يك ماده ۲۷ آئين نامه معاملات دولتي، قرارداد اجاره تنظيم خواهد شد. افراد ممنوع المعامله و كساني كه به موقوفات بدهي داشته باشند، حق شركت در مزايده را ندارند. تخلف از هر يك از شروط مندرج در اين آگهي يا سند اجاره تنظيمي، موجب ايجاد اختيار فسخ قرارداد به صورت يك طرفه ، در مابقي مدت براي موجر خواهد بود. كميسيون مزايده رأس ساعت ۱۰:۰۰ مورخ ۱۴۰۴/۰۸/۲۵ در محل اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان ياسوج با حضور اعضاي كميسيون مزايده تشكيل و پس از قرائت پيشنهادها، با در نظر گرفتن صرفه و صلاح موقوفه برنده مزايده را اعلام خواهند نمود. متقاضيان مي بايستي تا ساعات ۲۳:۵۹ مورخ ۱۴۰۴/۰۸/۲۳ نسبت به ثبت نام و پرداخت سپرده شركت در مزايده اقدام نمايند. متقاضيان مي توانند قبل از ارائه پيشنهاد، جهت بازديد از مورد مزايده در تاريخ ۱۴۰۴/۰۸/۰۸ از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۸:۰۰ در محل اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان ياسوج حضور يابند و براي كسب اطلاعات بيشتر (صرفاً در ساعات اداري) به قسمت اجارات اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان مراجعه و يا تماس حاصل نمايند. در شرايطي كه به لحاظ عدم رونق كسب و كار يا مشكلات مالي يا شخصي و غيره تقاضاي فسخ قرارداد اجاره از سوي مستأجر در مابقي مدت اجاره مطرح شود، مستأجر مي بايست يك ماه اجاره بها، بابت خسارت وارده، پس از تسويه اجاره بها تا روز فسخ قرارداد را يه حساب موقوفه واريز نمايد. برنده مزايده بايستي بابت جبران خسارت هاي احتمالي، مبلغي معادل ۳ ماه اجاره بهاي پيشنهادي را بعنوان قرض الحسنه به حساب مربوطه واريز نمايد. ضمن اينكه قبل از تنظيم قرارداد اجاره،موظف به معرفي ضامن و ارائه تضامين اعلامي از سوي اداره اوقاف و امور خيريه خواهد بود. مبلغ اجاره بها به صورت نقدي دريافت خواهد شد. برنده مزايده مي بايست نسبت به ثبت سامانه ثنا (طرح ابلاغ الكترونيكي قوه قضائيه) اقدام و گواهي ثبت شده را جهت انعقاد قرارداد اجاره ارائه نمايد. از برنده مزايده يك فقره چك بابت تضمين تخليه برابر نظريه كارشناس رسمي دادگستري و ۱۲ فقره بابت اجاره بها ماه اخذ خواهد شد. برنده مزايده موظف است دو ماه پيش از انقضاي مدت قرارداد، به اداره محل مراجعه و نسبت به پيگيري و تمديد قرارداد اجاره اقدام نمايد و در صورتي كه به هر دليلي، چه برابر خواسته مستأجر يا حسب نظر اداره اوفاف، بنا بر تخليه رقبه باشد، ايشان مكلف است ضمن همكاري لازم به منظور بازديد متقاضيان اجاره ملك مورد نظر، در موعد مقرر نسبت به تخليه ملك اقدام نمايد. كميسيون مزايده در رد تمامي پيشنهادهاي واصله مختار خواهد بود.
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر

آخرین اخبار

بيشتر

اخبار

بيشتر

پیوندها

بيشتر
  • تعداد بازديد اين صفحه: 71625
  • تعداد بازديد اين صفحه در امروز: 102
  • تعداد کل بازديد کنندگان سايت: 20989574
  • تعداد کل بازديد کنندگان سایت در امروز : 42185