لوگوی اوقاف

یادداشت ها

بيشتر
عباس نصیرالاسلامی
عباس نصیرالاسلامی
۱۲ فروردین ماه یادآور حاکمیت مردم سالاری دینی در ایران است حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دوازده فروردین ماه روز جمهوری اسلامی پیامی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دوازده فروردین ماه روز جمهوری اسلامی پیامی به شرح ذیل صادر کرد.
بسم الله الرحمن الرحیم
با عنایت به سابقه مبارزاتی مردم مسلمان ایران علیه دیکتارهای ستم شاهی در دویست ساله اخیر و تبلور و اوج این مبارزات انقلابی به رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی در ۲۲ بهمن ماه ۵۷ به منصه ظهور رسید.
این روز مبارک در تاریخ ملت بزرگ ایران؛ مکمل و متمم انقلاب ۱۲ بهمن‌ماه ۵۷ به رهبری و هدایت حضرت امام خمینی(ره) و روز به بار نشستن خون‌های بهترین فرزندان ایران اسلامی است. 
مردم ایران در این روز با شکوه، جلوه‌ای از حضور آگاهانه، متعهدانه و کم‌نظیر خود را پای صندوق‌های رای به نمایش گذاشته و خط بطلانی بر رژیم ستم‌شاهی کشیده و نظام‌مقدس جمهوری اسلامی ایران را با رای و اراده پولادین برای اداره کشور برگزیدند.
مردمی که در طول این ۴۳ سال همواره با شرکت در انتخابات جمهوریت و مردم سالاری دینی را در ایران تمدید و مستحکم نموده و در همه طوفان ها ، حوادث و شیطنت های دشمنان قسم خورده این آرمان محکم و استوار مانده و با اطاعت از فرامین حکیم فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله العالی در راستای تعالی بخشی و رسیدن به اوج قله آرمانهای اصیل آن از هیچ حمایت و تلاشی فروگذار نکرده اند.
و بر مسئولین این نظام مقدس و خادمین مردم شریف ایران فرض است که با عزمی جدی و خالصانه و تلاشی عالمانه در خدمت به این ملت عزیز بیش از پیش مجاهدانه تلاش کنند و جهت رفع مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه قدم‌های محکم‌تری بردارند.
اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به وسع خود و همدوش با مسئولین خدوم استان و مردم ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تجدید عهد با آرمان‌های این انقلاب مقدس خود را آماده خدمت بهتر و خالصانه به مردم شریف استان در راستای وظایف محوله می داند.
لذا سال‌روز ۱۲ فروردین ماه را به خانواده معزز ایثارگران، همکاران محترم اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد ، اصحاب محترم موقوفات و بقاع متبرکه و کلیه احاد مردم شریف استان تبریک عرض می کنم و آرزوی توفیقات روزافزون برای همه عزیزان از خداوند متعال مسئلت می کنم.
عباس نصیرالاسلامی
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد

خ
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر

آخرین اخبار

بيشتر

اخبار

بيشتر

پیوندها

بيشتر
  • تعداد بازديد اين صفحه: 35275
  • تعداد بازديد اين صفحه در امروز: 2
  • تعداد کل بازديد کنندگان سايت: 8253558
  • تعداد کل بازديد کنندگان سایت در امروز : 2199