لوگوی اوقاف

گفتگو

بيشتر
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی
موقوفه ریحانه؛مکانی برای اسکان و نگهداری زنان و دختران بی سرپرست و بد سرپرست حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از موقوفه ریحانه شهرستان گچساران گفت: نیت واقف در این موقوفه نگهداری و اسکان زنان و دختران بی سرپرست و بد سرپرست است. به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از موقوفه ریحانه شهرستان گچساران گفت: نیت واقف در این موقوفه نگهداری و اسکان زنان و دختران بی سرپرست و بد سرپرست است.


حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: موقوفه ریحانه توسط واقف خیر اندیش سرکار خانم اعظم غلام زاده دیل در سال ۱۳۹۰ در شهرستان گچساران وقف شده است.



مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساختمان ریحانه دارای سه واحد ( یک واحد همکف و دو واحد طبقه اول) بوده در زمینی به مساحت دویست متر مربع ساخته و حال حاضر مورد استفاده با توجه به نیت واقف می‌باشد.



حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی گفت: سی درصد ارزش اجاره برای نگهداری و حفظ ساختمان موقوفه می‌باشد که در حال حاضر با قرارداد یکساله ساختمان موقوفه در اختیار موسسه فرشتگان گچساران که مجوز نگهداری از زنان و دختران بی سرپرست و بد سرپرست را دارند ، قرار دارد.


نصیرالاسلامی گفت : وقف از سنت‌های زیبای اسلامی و تجلی احسان و نیکوکاری در سیره ائمه اطهار (ع) است.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در دهه وقف سال‌جاری در شهرستان گچساران برنامه های بسیار متنوع از جمله همایش یاوران وقف، غبارروبی گلزار شهدای گمنام شهرستان ، برگزاری نشست های تخصصی با موضوع ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف و غبارروبی بقاع متبرکه برگزار شد.
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر

آخرین اخبار

بيشتر

اخبار

بيشتر

پیوندها

بيشتر
  • تعداد بازديد اين صفحه: 35739
  • تعداد بازديد اين صفحه در امروز: 47
  • تعداد کل بازديد کنندگان سايت: 8416340
  • تعداد کل بازديد کنندگان سایت در امروز : 31833