لوگوی اوقاف

اماکن

بيشتر

سه‌شنبه15فروردين1402

00:47

357

طرح نوروزی آرامش بهاری

بقعه متبرکه امامزاده اسماعیل علیه السلام روستای موگ شهرستان گچساران در قاب تصاویر

الله کس نجیبی فرد رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران گفت: بقعه متبرکه امامزاده اسماعیل علیه السلام روستای موگ شهرستان گچساران میزبان زائران و گردشگران مذهبی می باشد.

الله کس نجیبی فرد رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران گفت: بقعه متبرکه امامزاده اسماعیل علیه السلام روستای موگ شهرستان گچساران میزبان زائران و گردشگران مذهبی می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد ، الله کس نجیبی فرد رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران گفت: بقعه متبرکه امامزاده اسماعیل علیه السلام روستای موگ شهرستان گچساران میزبان زائران و گردشگران مذهبی می باشد.

آب و هوای دلپذیر و بهاری، بوی دل انگیز گل بوته‌های پونه در کنار چشمه سارهای همیشه جاری و زنان و مردانی با پوشش لباس‌های محلی جلوه‌ای از طبیعت بکر و زیبایی های روستای موگ است.
هر چند این روزها روستای موگ در 49 کیلومتری شهر دوگنبدان مقصد گردشگرانی از مناطق مختلف گچساران است اما این جاذبه بی نظیر برای بسیاری از مردم در استان کهگیلویه و بویراحمد ناشناخته است.
 
گردشگرانی که به روستای موگ سفر می‌کنند، افزون بر بهره گیری از طبیعت بکر این منطقه از روستای سنگی نیمدور و آسیاب‌های قدیمی در نزدیکی این روستا نیز بازدید می‌کنند.
 
وجود صدها چشمه سار، انارستان‌ها و باغ‌های مرکبات این روستاها جلوه دیگری از این جاذبه‌هاست.
 
قرار داشتن در نزدیکی آبشار رودبال، سواحل سد کوثر، روستای با بافت پلکانی مارین که به بهشت گمشده ایران معروف است و تنگ رؤیایی و زیبای دیل با پیر درختان بلوط جلوه‌ای از اعجاز طبیعت بهاری در این روزهای گچساران است.

تصاویر

كلمات كليدی

آرامش بهاری,طرح نوروزی آرامش بهاری,امامزاده اسماعیل,موگ,روستای موگ,اوقاف و امور خیریه,
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر

آخرین اخبار

بيشتر

اخبار

بيشتر

پیوندها

بيشتر
  • تعداد بازديد اين صفحه: 35308
  • تعداد بازديد اين صفحه در امروز: 35
  • تعداد کل بازديد کنندگان سايت: 8270828
  • تعداد کل بازديد کنندگان سایت در امروز : 19469