لوگوی اوقاف

اخبار استان

بيشتر

دوشنبه1خرداد1402

01:06

112

نصیرالاسلامی ؛ فرهنگ منحط غرب نقش زن را به حاشیه برد/ زن در انقلاب اسلامی صاحب جایگاه در عرصه‌های علمی و فرهنگی است

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از انقلاب اسلامی بانوان باحجاب فاطمی و علوی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، علمی و پزشکی درخشیدند.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از انقلاب اسلامی بانوان باحجاب فاطمی و علوی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، علمی و پزشکی درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد ، حجت‌الاسلام عباس نصیر الاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در مقایسه نقش‌آفرینی زنان در قبل از انقلاب و مقایسه آن با انقلاب اسلامی، گفت: مقام دختران و بانوان قبل از انقلاب اسلامی از حالت وسیله، ابزار و اغراض شهوانی به سمت تعالی، رشد، پیشرفت و پرورش فرزندانی معنوی در انقلاب اسلامی سوق پیدا کرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از انقلاب اسلامی بانوان باحجاب فاطمی و علوی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، علمی و پزشکی درخشیدند، بانوان در کشورهای غربی به‌عنوان ملعبه و عروسک خیمه‌شب‌باز مردها هستند؛ اما بانوان در انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف، تمام قله‌های ترقی را طی کرده‌اند، این بانوان در کنار رشد و تعالی به عصمت و حیا توجه دارند.
وی با بیان اینکه امروز بانوان و زن مسلمان با حفظ ارزش‌های دینی و الهی تمام پیشرفت‌های علمی را طی خواهند کرد، ادامه داد: بانوان در روند پیروی انقلاب اسلامی و در جنگ تحمیلی نقش‌آفرینی کردند و در این راه شهدایی تقدیم انقلاب شد.
حجت‌الاسلام نصیر الاسلامی افزود: بعد از انقلاب اسلامی بانوان کشور با اشتیاق و علاقه به فرهنگ منحط غربی نه و به فرهنگ والای اسلامی آری گفتند و الگویی برای رشد و تعالی بانوان دیگر کشورها شدند و در عرصه‌های مختلفی همچون میدان‌های ورزشی داخلی و بین‌المللی درخشیدند در صورتی ‌که زمان پهلوی کمترین نقش‌آفرینی بانوان را شاهد بودیم.
او با بیان اینکه فرهنگ منحط غرب با به حاشیه بردن نقش‌زن، اساس بنیان خانواده را تحت شعاع قرار دادند، گفت: در 200 سال اخیر غرب با برنامه‌های مختلف به دنبال تضعیف ارزش‌های زن مسلمان ایرانی بوده است؛ اما زنان مسلمان با حفظ شئون اسلامی هر روز بیش‌تر از گذشته در عرصه مختلف داخلی و خارجی نقش‌آفرینی می‌کنند.
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر

آخرین اخبار

بيشتر

اخبار

بيشتر

پیوندها

بيشتر
  • تعداد بازديد اين صفحه: 34966
  • تعداد بازديد اين صفحه در امروز: 8
  • تعداد کل بازديد کنندگان سايت: 8099415
  • تعداد کل بازديد کنندگان سایت در امروز : 7263