لوگوی اوقاف

خبر ویژه

بيشتر

يكشنبه24ارديبهشت1402

01:54

93

ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کشور تا ۱۵ خرداد

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران تا ۱۵ خرداد خبر داد.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران تا ۱۵ خرداد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران آغاز شده است.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تأکید تربیت حافظان قرآن کریم گفت: این دوره از مسابقات ویژه خواهران و برادران بالای ۱۸ سال است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: زمان ثبت نام از متقاضیان شرکت در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم کشور از ۱۶ اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۵ خرداد ماه سال جاری ادامه دارد.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این دوره از مسابقات در چهار بخش شامل بخش آوایی انفرادی، بخش گروهی، بخش معارفی عمومی و بخش معارفی تخصصی برگزار می‌شود، افزود: حفظ (کل، ۲۰ جز، ۱۰ جز و ۵ جز قرآن کریم)، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، دعاخوانی و اذان جز بخش آوایی انفرادی و در بخش گروهی نیز نیز مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم جز موارد این مسابقات خواهد بود.
وی ادامه داد: در بخش معارفی عمومی نیز ترجمه سوره‌های یاسین و الرحمن و در بخش معارفی تخصصی معارف قرآن کریم، معارف نهج‌البلاغه و معارف صحیفه سجادیه مورد آزمون است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: ثبت نام از متقاضیان برای شرکت در این دوره از مسابقات قرآن کریم از طریق سایت www.quraniran.ir انجام می‌گیرد

تصاویر

 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر

آخرین اخبار

بيشتر

اخبار

بيشتر

پیوندها

بيشتر
  • تعداد بازديد اين صفحه: 33478
  • تعداد بازديد اين صفحه در امروز: 11
  • تعداد کل بازديد کنندگان سايت: 7624672
  • تعداد کل بازديد کنندگان سایت در امروز : 2637