لوگوی اوقاف

خبر ویژه

بيشتر

پنجشنبه17فروردين1402

14:48

3209

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در طرح ضیافت الهی به میزبانی مسجد حضرت صاحب الزمان (عج)شهر یاسوج

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: محفل انس با قرآن کریم به میزبانی مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یاسوج همزمان با طرح ضیافت الهی برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: محفل انس با قرآن کریم به میزبانی مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یاسوج همزمان با طرح ضیافت الهی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد ، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: محفل انس با قرآن کریم به میزبانی مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یاسوج همزمان با طرح ضیافت الهی برگزار شد. 

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این محفل انس با قرآن کریم به مناسبت نیمه ماه مبارک رمضان و ولادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام در مسجد حضرت صاحب الزمان( عج) شهر یاسوج با اجرای زیبای قاری وحافظ بین المللی قرآن کریم استاد مهدی علی بابایی و استاد موسی معتمدی واجرای مجری قرآنی توانمند جناب آقای حسین هنرمندان برگزار شد.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی گفت: پیامبر اکرم (ص) می فرمایند: « اگر زندگى سعادتمندان، مرگ شهيدان، نجات روز حسرت (قيامت)، سايه روزِ سوزان و هدايت در روز گمراهى را مى‌خواهيد، قرآن را ياد بگيريد كه آن سخن خداى مهربان است و سپرى است در مقابل شيطان و عامل برتری در ترازوى اعمال.»

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:  این محفل قرآنی با حضور جامعه قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی و عموم مردم برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی ضمن اشاره به برگزاری مسابقه قرآنی،مناجات خوانی و دعا خوانی در این محفل قرآنی گفت: در پایان این محفل انس با قرآن کریم، از حاضرین در برنامه با افطاری ساده پذیرایی شد.


حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی در پایان گفت: با حضور قاریان دعوت شده و در قالب طرح ضیافت الهی یک محفل انس با قرآن کریم در زندان شهر یاسوج و دو محفل انس با قرآن کریم در مدارس شهر یاسوج(دبیرستان پسرانه معارف و دبیرستان دخترانه عفاف) برگزار شد.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از همکاری هیات امنا و خادم مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) و همه کسانی که در اجرای این محافل انس با قرآن کریم همکاری داشتند تقدیر و تشکر بعمل آورد.

تصاویر

كلمات كليدی

نصیرالاسلامی,عباس نصیرالاسلامی,محفل انس با قرآن کریم,طرح ضیافت الهی,اوقاف و امور خیریه,
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر

آخرین اخبار

بيشتر

اخبار

بيشتر

پیوندها

بيشتر
  • تعداد بازديد اين صفحه: 35278
  • تعداد بازديد اين صفحه در امروز: 5
  • تعداد کل بازديد کنندگان سايت: 8255196
  • تعداد کل بازديد کنندگان سایت در امروز : 3837